poniedziałek, 10 maja 2021

Reminiscencje turniejowe


 Na stronach WZSzach zachęcają do umieszczania informacji o turniejach. Jak widać ... zgłosiłem, chyba jako jedyny, bo innych nie widziałem. Prawda jest taka, że chcąc popularyzować szachy, trzeba dbać o szerokie informowanie i to nie tylko szachistów. Wysłałem link do poprzedniego wpisu na blogu do głównych sponsorów z nadzieją, że może sobie wykorzystają, aby się "pochwalić" na swoich kanałach informacyjnych i ... cisza, a przecież mogli sobie nawet zrobić "laurki" :)

Dzisiaj poszedł króciutki fragment w Wasze Radio FM.


Odnalazłem też film Pana Szachusia, który bardzo dobrze wypowiadał się o imprezie ... np. zastanawiał się - gdzie właściwie jest to Wapno? [ktoś z jego komentatorów wytłumaczył  mu] itd. itp.

https://www.twitch.tv/videos/1009465782 [2380 wyświetleń - stan na 10.05.2021]

To jeszcze raz film własny:



Gdyby jeszcze się gdzieś, coś pojawiło, to będę wdzięczny za informację :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Reminiscencje turniejowe

 Na stronach WZSzach zachęcają do umieszczania informacji o turniejach. Jak widać ... zgłosiłem, chyba jako jedyny, bo innych nie widziałem....