piątek, 2 kwietnia 2021

REKLAMA na streamie

 


Streamy (transmisje na żywo) szachowe zyskują na popularności. Na zrzucie ekranowym powyżej widać ujęcie z takie transmisji. Po prawej stronie widać moją postać naniesioną na obraz strony internetowej turnieju. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby niektóre miejsca wykorzystać na umieszczenie materiałów reklamowych sponsora (logo, lokowany produkt, itp.) Ewentualnie można w przerwach między rundami turnieju wyświetlać plansze z reklamami, a nawet filmy reklamowe. Mam trochę doświadczeni w strumieniowaniu mediów, transmisjach na żywo. [mój kanał na YT ma niemal 3,5 miliona wyświetleń i ponad 7 tysięcy subskrybentów] Nawet przy zwykłych, małych turniejach bywało kilkudziesięciu widzów (bez żadnego promowania wydarzenia), natomiast przy nagłośnieniu wydarzenia widzów mogą być setki. Ponadto film zostaje i można go obejrzeć później, jest taką dokumentacją z wydarzenia. Tutaj, w tym tekście, tylko sygnalizuję potencjalne możliwości. Chętnie przybliżę temat zainteresowanym. 
Tylko imprezy szachowe najwyższej rangi mają komentowaną transmisję. XXIII PITS będzie miał komentowaną transmisję :)
_________
(stan na 8.04.2021) będą:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Reminiscencje turniejowe

 Na stronach WZSzach zachęcają do umieszczania informacji o turniejach. Jak widać ... zgłosiłem, chyba jako jedyny, bo innych nie widziałem....